OSVČ a webové stránky

Vytvořit si jednoduchý web může každý sám, a to i když nemá s tvorbou stránek žádnou zkušenost. Na internetu je totiž několik aplikací (například webnode, wix, zombeek, estranky, netstranky, proweb, a další), s jejichž pomocí si můžete vytvořit webovou stránku téměř podle svých představ a obvykle zdarma. Svázáni můžete být snad jen šablonami té které aplikace. Ale v podstatě by to nemělo vadit, i tak je možné obsah stránek podle potřeby měnit a průběžně doplňovat informace. Vytvořte pěkný, dobře fungující web, bez bezpečnostních rizik – tak ho vyhledávače vždycky najdou. Pomocníkem vám mohou být stránky jakpsatweb.cz.SEO optimalizace pro vyhledávače
Ten, kdo chce mít „super“ webovky, měl by využít služeb programátora, případně grafika. Ale i tak chtějte vytvořit systém, do nějž budete moci sami kdykoliv vstoupit a provádět okamžité úpravy – nové texty, rozšíření menu, nové odkazy na bočních panelech, rušení výrobků, atd.
Nedílnou součástí webových stránek je optimalizace pro vyhledávače – SEO. Jde o to, aby klienti vůbec váš web našli, respektive, aby jim ho vyhledávač nabídl. Budete-li web vytvářet sami, postupujte podle SEO pokynů na internetu, jinak programátor – odborník na SEO provede patřičné kroky, aby tato vaše marketingová strategie fungovala.

Co ještě s tvorbou webových stránek souvisí?

Váš web má mít doménu, tj. webovou adresu. Ty nejsou nijak drahé, a proto si ji zakupte, jakmile zjistíte, že je volná doména, která vám bude vyhovovat – to znamená, že ji můžete koupit nejen s hostingem, ale také samostatně. České domény mívají koncovku .cz, ale můžete zvolit i koncovky .eu, anebo .net, a jiné.
Některé aplikace na tvorbu stránek (placené) mají v rámci produktu v ceně již započítaný i hosting. Pokud tomu tak není, můžete si ho opatřit současně s doménou, ale také až později – jakmile budete mít jistotu, že vybranou doménu použijete.Html kódy

Co by na webu nemělo chybět?

Především veškeré údaje o OSVČ a o firmě, což znamená: jméno a sídlo, IČO, pod odkazem Kontakty: e-mailová adresa, číslo mobilu i pevné linky, případně datová schránka.
Dále uvedete druh své výdělečné činnosti – tedy výrobou čeho se zabýváte, anebo jaké služby poskytujete. Pokud máte pevné ceny, vyplatí se uvést ceník produktů či služeb. Z dalších informací je pro klienty důležitá provozní či prodejní doba, odborné informace o službě či produktech, případně návod k montáži či postup při užívání a údržbě. Chybu neuděláte pěknou fotogalerií a recenzemi spokojených zákazníků. Stránky můžete zvýraznit dobře zvolenými obrázky či různými styly a velikostí písma.